«Безбар’єрна грамотність»: як на плечах людей з інвалідністю тоталітарно просувають гендерну ідеологію

Заклади загальної середньої освіти, голови ОДА та Київської міської адміністрації отримали лист від Офісу Президента України з закликом пройти курс «Безбар’єрної грамотності». Цей курс із 8-ми відео серій тривалістю 5-10 хвилин представило Міністерство цифрової трансформації України на сайті «Дія». Про проходження так званого «освітнього» курсу потрібно відзвітувати до 30 січня.

Рух «Всі разом!» зацікавився «Безбар’єрною грамотністю» і виявив, що таку концепцію використовують для просування гендерних ідей та лобіювання позитивного ставлення до ЛГБТ-угрупування. Педагоги розгублені: як можна ставити в один ряд поруч із дитиною з інвалідністю лесбійок чи трансгендерів? 

Курс «Безбар’єрна грамотність» створений в рамках виконання Плану заходів на 2021-2022 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року. Відповідні листи надійшли педагогам та чиновникам 19 січня. По закінченню проходження курсу людина отримує сертифікат, а директор школи зобов’язаний відзвітувати про успішність і кількість педагогів з цими сертифікатами. Проходження курсу “перевіряє” Тетяна Ломакіна, уповноважений Президента з питань безбар’єрності. На цю посаду вона призначена 15 червня 2021 року.

Здавалося б, дуже достойна мета та ідея цього освітнього курсу. Проте вже з першої серії можна побачити що саме намагаються прищепити таким контентом.

Вже з першої серії складається враження, що цей курс має на меті просування гендерних ідей та лобіювання позитивного ставлення до ЛГБТ-угрупування. Подивитися повністю відео можна ТУТ. 

Олеся Горгота, кандидат філософських наук, правознавець, експерт з ґендерної ідеології, директор ліцею, резидент Кабінету експертів, у коментарі руху “Всі разом!” каже:

“У час, коли Україна стоїть перед загрозою нападу Російської федерації і українське суспільство просякнуте напругою та тривожністю, вважаю державним злочином пропагувати подібні «освітні цінності». Сьогодні ми потребуємо національної консолідації та зміцнення державних позицій, а не створення внутрішніх конфліктів та суспільного непорозуміння. Ми потребуємо освітянської політики у напрямку ствердження сімейних цінностей, що є гостро актуальним для виживання українського народу. А не руйнування життєвих основ та відкидання тисячолітніх історичних підвалин власного існування.

Освітній курс «Безбар’єрна грамотність» є саме таким деструктивним для українського суспільства, веде до конфронтації, викликає збентеження та несприйняття з боку освітян і науковців, а також формує негативне ставлення до політики Президента України в сфері освіти у батьківської громадськості України.

Даний освітній курс наказовим чином пропагує цінності – антинаукові, антисімейні та нетрадиційні для українського суспільства, безапеляційно насаджуючи думку, згідно з якою прихильники ЛГБТ-руху прирівнюються до осіб з інвалідністю та потребують такого ж правового статусу й підтримки.

Також неправильно подається до розгляду ситуація ґендерної дисфорії, або порушення ґендерної ідентичності. Вважаю, що до формулювання та поширення в суспільстві позиції щодо цих питань варто долучати ширше коло експертів – науковців, педагогів, батьків. А не користатися думкою лише однієї неурядової громадської організації «Безбар’єрність».

Ґендерно неконформних осіб не можна прирівнювати до осіб з особливими освітніми потребами. Вони мають різну причину та природу захворювань. В освітньому курсі «Безбар’єрна грамотність» бачимо як прихильники ЛГБТ використовують людей з інвалідністю для отримання власної політичної вигоди.

Дана пропаганда «подолання бар’єрів» у сприйнятті порушення ґендерної ідентичності для визнання його як нормального примушує українців до нівелювання життєвих основ українського суспільства та самої людини – до відкидання таких «бар’єрів» як: наука, Бог, природне та соціальне право, моральність українського народу, здоровий ґлузд”.

Весь педагогічний колектив закладу одностайно відмовився від проходження освітнього курсу “Безбар’єрна грамотність”, підписавши відповідне звернення до начальника місцевого управління освітою.

“Я пишаюся своїми вчителями, їхніми стійкими моральними принципами та науковою фаховістю. Поки є такі люди, українська освіта вистоїть перед загрозами з боку різних політичних рухів, в тому числі ЛГБТ. З такими вчителями зламати Україну неможливо!” – наголосила директор ліцею в коментарі сайту “Варта Життя”.

Закликаємо усі заклади наслідувати цей приклад, звертатись до місцевих органів влади, не боятися відстоювати право, дане Законом України “Про освіту”, на академічну свободу.

Джерела: Олеся Горгота та Громадянський рух Всі Разом!