Еванс Маркус: Транс-ідентифікованим дітям потрібна психотерапія, а не просто “підтвердження” та медикаментозне лікування

Продовження наукової статті Маркуса Еванса, приватного психоаналітика, колишнього працівника Тавістоку, про ґендерну дисфорію дітей.

Читати далі Еванс Маркус: Транс-ідентифікованим дітям потрібна психотерапія, а не просто “підтвердження” та медикаментозне лікування

Готується навчальна програма статевого виховання для учнів 5-9х класів

Укладачі: О.Б. Горгота, кандидат філософських наук, правознавець (керівник проєкту) Л.М. Гридковець, кандидат психологічних наук М.О. Єршова, педагог, психолог В.М. Жуковський, доктор педагогічних наук А.О. Погасій, педагог, психолог С. І. Поплавська, лікар акушер-гінеколог, дитячий гінеколог

Читати далі Готується навчальна програма статевого виховання для учнів 5-9х класів

Про ґендер і ґендерну мову

"Ґендер", "ґендерна ідентичність", "ґендерні стереотипи", "ґендерні студії", "ґендерна політика", "ґендерна рівність", "ґендерна ідеологія" тощо – це ще не повний перелік "ґендерної мови", яка стала не просто інструментом науковців для дослідження й опису явища статі, сексуальної ідентичності і поведінки, її психологічних і соціальних проявів, а й мовою гострих політичних баталій та соціальної інженерії...

Читати далі Про ґендер і ґендерну мову

Небезпека сучасної освіти: статева невизначеність

23 грудня 2020 року були оприлюднені результати чергової антидискримінаційної експертизи. Характерною для висновків і цього року стала пропаганда унісексу (невизначенності статі людини) в шкільних підручниках та боротьба з християнською культурою.

Читати далі Небезпека сучасної освіти: статева невизначеність

«Гендер» і «стать»

Поширення теорії «ґендеру» призводить до дискримінації нормальних сімей, нормальної, здорової гетеросексуальної орієнтації: надати трансгендерним формам співжиття права, які належать виключно сім’ї, означало би дискримінувати сім’ю.

Читати далі «Гендер» і «стать»