Стамбульська конвенція як неоліберальна пастка: погляд жінки

8 березня феміністки виходять на марш, висуваючи свої вимоги до влади. Вже традиційно однією з найважливіших є ратифікація Україною Стамбульської конвенції, яка подається не лише фемтабором, а й загалом ліволібералами як панацея від “гендерної нерівності” та “гендерно зумовленого насилля”, які є головними причинами насильства стосовно жінок.

Читати далі Стамбульська конвенція як неоліберальна пастка: погляд жінки

Фемінізм: очікування vs реальність

Фемінізм у сучасних умовах втрачає свою актуальність, до того ж він починає вбирати у свої ряди усіх "пригнічених", ставлячи жінку знову і знову в ряд з меншинами і маргінальними групами. Чи не приниження це?

Читати далі Фемінізм: очікування vs реальність

Про ґендер і ґендерну мову

"Ґендер", "ґендерна ідентичність", "ґендерні стереотипи", "ґендерні студії", "ґендерна політика", "ґендерна рівність", "ґендерна ідеологія" тощо – це ще не повний перелік "ґендерної мови", яка стала не просто інструментом науковців для дослідження й опису явища статі, сексуальної ідентичності і поведінки, її психологічних і соціальних проявів, а й мовою гострих політичних баталій та соціальної інженерії...

Читати далі Про ґендер і ґендерну мову
Нові обличчя людяності або гіркі плоди гендерної ідеології
View of a Couple of a man and a woman meeting on the internet - 3D rendering

Нові обличчя людяності або гіркі плоди гендерної ідеології

Треба розуміти, що у суспільстві, де легалізація хоча б одного відхилення від природної норми сексуальної поведінки, відкриває двері для узаконення всіх інших типів сексуального збочення. Діє принцип доміно, де одне збочення призводить до прийняття іншого.

Читати далі Нові обличчя людяності або гіркі плоди гендерної ідеології

Нові тренди сучасного маркетингу: гнів, трансофілія, менструація

Будь-який бізнес-проект повинен мати на меті не лише заробляння грошей (нє, ну це ж фу, як меркантильно), а й щось таке, що провокує на емоції, викликає у споживача почуття, що він не просто споживає, а й долучається до високого.

Читати далі Нові тренди сучасного маркетингу: гнів, трансофілія, менструація

Право побути “прогресивним класом”

Судячи з усього, десь у 60-х рр. культура християнського гуманізму була відкинута суспільством, що почало шукати адекватнішої форми. Якої, правду кажучи, не знайшло й досі.

Читати далі Право побути “прогресивним класом”