Проєкт “Всеосвіта” як інструмент пропаганди ЛГБТ-ідеології

Проєкт “Всеосвіта” є друкованим засобом масової інформації (свідоцтво про реєстрацію від 19.04.2018 № КВ 23246-13086Р). Не заклад освіти, не освітянська громадська організація, не інститут наукових досліджень. Це – газета. Яка вирішила з 1 по 5 березня 2021 року провести “Онлайн-марафон для педагогічних працівників «Толерантна освіта – запорука здорового суспільства»” з метою “розвінчати міфи, що склалися навколо ЛГБТ-груп”. За 369 гривень освітяни отримають сертифікат підвищення кваліфікації, брендовані блокнот, олівець, ручку і купу сфальсифікованої інформації.

Оскільки “Всеосвіта” не дотримується Закону України “Про освіту”, зокрема, в частині визнання академічної доброчесності. Ст. 42 Закону України визначає академічну доброчесність як сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень. Серед порушень академічної доброчесності: фабрикація – вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях; фальсифікація – свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень; обман – надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу.

Даний Закон України для “Всеосвіти” недійсний. На курсах підвищення кваліфікації серед педагогів поширюється неправдива інформація про “48,7% учнів, які почувають себе у небезпеці через свою сексуальну орієнтацію”, про “36,9% ЛГБТ-учениць та учнів” та багато іншого зі сфери ЛГБТ-міфотворчості.

По-перше, таких понять як “ЛГБТ-учень” чи “ЛГБТ-підліток” у психології не існує, оскільки підліток у своєму пубертатному періоді ще проходить період психосексуального дозрівання, лише формує власну статевість тощо. Тобто жодного наукового обґрунтування вищенаведені визначення не мають. По-друге, наукових досліджень в Україні щодо гомосексуалізму серед українських учнів ніхто не проводив. Не існує жодної наукової підстави стверджувати про булінг за “сексуальною орієнтацією” в освітньому середовищі.

Про це я зазначила в листі до “Всеосвіти”, на що отримала відповідь про існування одного дослідження, яке проводила ГО “Точка опори” за підтримки такої ж неурядової “освітньої організації” США, GLSEN (Gay, Lesbian & Straight Education Network) в Україні у 2016-2017 навчальному році. У розробці та проведенні вказаного дослідження брали участь доктор філософських та психологічних наук Йосиф Косців та кандидатка психологічних наук Марина Діденко. Результати цього дослідження опрацьовували та використовували науковці ДУ “Державний інститут сімейної та молодіжної політики”. У дослідженні взяли участь аж 718 (!) учнів та учениць з усієї України, включаючи окуповані території Криму, Донецької та Луганської областей. Залишається таємницею, як “дослідники” все це проводили, але брошурка про “Національне дослідження” була надрукована у 2019 році й роздається безкоштовно усім бажаючим. Самі представники “Всеосвіти” зізнаються, що це не наукове дослідження, але наполегливо поширюють його у науковому середовищі. Таким чином формуючи хибні засновки для висновків науковців та психологів у майбутньому.

 

Громадські організації та ЗМІ – це не державні, не наукові інституції, результати дослідження яких повинні бути апробовані науковими установами. Проєкт “Всеосвіта” підміняє науку, знищує правдивий освітній простір, переходить межі політичної незаангажованості у своїй “просвітницькій діяльності”, стає інструментом пропаганди ЛГБТ-ідеології.

Це – не наука, це – політика.

Освітяни, педагоги мають бути обережні при вборі курсів підвищення кваліфікації на різних “освітніх” платформах.

 

Олеся Горгота,

кандидат філософських наук, правознавець