Від “камін ауту” до хірургічної зміни статі у підлітків: Україна проходить шлях країн ЄС, США, Канади

Останнім часом український мас-медійний простір активно заповнюється суспільно-політичним міфом про “ЛГБТ-підлітків”, що не має під собою ніякої наукової, психолого-педагогічної основи. Ми розцінюємо це як пропаганду ЛГБТ-руху в Україні серед неповнолітніх.

Ми вже розглядали те, що понять “ЛГБТ-учень”, “ЛГБТ-неповнолітній” немає ні в психології, ні в педагогіці. У формуванні даного міфу велику роль відіграє суспільно-політичний рух феміністок та ЛГБТ, які мають відчутний вплив у європейській політиці, одним із головних завдань яких є “поширення ідей гомосексуалізму та трансгендеризму в школах”.

В Україні даний рух працює за тією ж схемою, що й в країнах ЄС, США та Канаді: від широкої пропаганди – через “камін-аут” – до зміни статі.

Знайомство неповнолітніх із ґендером та ґендерною дисфункцією сприяє її поширенню серед підлітків – це факт, який став очевидним для країн, що прийняли ґендерну ідеологію за власну. Про що свідчить стрімке зростання відсотка “ґендерно некомфорних” підлітків, які бажають змінити стать. Для чого в країні затверджується Медичний протокол.

Так, у 2016 році медичною колегією МОЗ України був підготовлений Медичний протокол щодо дій у випадках підозри або діагностування ґендерної дисфорії у підлітків. Хоча він не був представлений громадськості, але є в публічному доступі.

Згідно з даним протоколом, замісна гормональна терапія (ЗГТ) вважається необхідним медичним втручанням при зміні (корекції) статевої належності. Фемінізуюча / маскулінізуюча гормональна терапія викликає фізичні зміни, втрату репродуктивної функції організму. У даний момент не існує наукових доказів, що реакція організму людини на гормональну терапію може бути достовірно передбаченою. Проте в Україні вже підготовлена до застосування «схема лікування» ґендерної дисфункції: зокрема, естрадіол, у поєднанні з аналогом ГнРГ та антиандрогенами, з додатковим застосуванням спіронолактону, медрксипрогестерону або дидрогестерону, фінастериду; хірургічні втручання, зміна статі; застосування “допоміжної репродуктивної технології”.

Надавати медичну допомогу дітям із ґендерною дисфорією МОЗ України пропонує з 2-х років. Визначаючи “розвиток статевої ідентичності змінною величиною”, медична комісія МОЗ пропонує, “щоб підліток самостійно задавав темп самопізнання при обстеженні і терапії”. “Підліток у віці старше 14 років може самостійно звернутися до лікаря загальної практики-сімейного лікаря”. А сімейний лікар має зберігати конфіденційність підлітка, навіть стосовно його сім’ї, аби уникнути “потенційних ризиків для підлітків передчасного розголошення їх сексуальної орієнтації”.

Для того, щоб впровадити даний Медичний протокол в Україні, необхідні самі пацієнти – діти, підлітки, школярі. У закладах загальної середньої освіти планується застосовувати “ґей-, транс- афірмативний” підхід (передбачає не психологічну допомогу неповнолітньому, а безсумнівне прийняття його гомосексуальності чи трансґендерності) під час психологічного діагностування порушень ґендерної ідентичності. Для чого необхідно створити саму атмосферу “цькування ЛГБТ-учнів”, яких, за даними фіктивного “національного дослідження в Україні” 47% (!).

Нагадаємо, 1-5 березня 2021 року газета “Всеосвіта” провела “Онлайн-марафон для педагогічних працівників «Толерантна освіта – запорука здорового суспільства»” з метою “розвінчати міфи, що склалися навколо ЛГБТ-груп”. На цьому заході було презентоване «Національне дослідження», що проводила ГО “Точка опори” за підтримки такої американської ГО GLSEN (Gay, Lesbian & Straight Education Network) в Україні у 2016-2017 навчальному році. Самі представники “Всеосвіти” зізнаються, що це не наукове дослідження, але наполегливо поширюють його у науковому середовищі. Таким чином формуючи хибні засновки для висновків науковців та психологів у майбутньому.

16 березня 2021 року в УНІАН го-грантожери – “Терго”, “Студена” – заявляють про необхідність створення в школах “простору почутості” для “ЛГБТ-учнів”. На прес-конференції представники презентували результати “Національного дослідження шкільного середовища в Україні”, що не має під собою жодного наукового підґрунтя, але претендує на загальну значущість у сфері психології, освіти, права. Сутність даної “американської методології”, перекладеної на українську та російську мови, залишається таємницею.

Європа вже відходить від практики хірургічної зміни статі неповнолітніх. Так, у липні 2021 року відома шведська лікарня, яка пропонує процедури зміни статі для дітей та підлітків, вирішила припинити робити такі операції. На рішення установи вплинуло рішення Високого суду Великобританії. Суд встановив, що немає доказів того, що зміна статі покращить стан здоров’я неповнолітніх пацієнтів. Оголошуючи своє рішення, Університетська лікарня Каролінської зазначила, що в результаті трансформації транссексуали мають “негативні, широкомасштабні та незворотні наслідки”. Це: серцево-судинні захворювання, остеопороз, безпліддя, підвищений ризик раку та тромбозу.

Олеся Горгота, кандидат філософських наук, правознавець, експерт із ґендерної ідеології