Голландські дебати 2023 року щодо змін статі молоді
Медичні, правові та культурні дебати щодо практики зміни статі молоді прийшли до місця народження Голландського протоколу
Медичні, правові та культурні дебати щодо практики зміни статі молоді прийшли до місця народження Голландського протоколу
Міністерство цифрової трансформації України популяризує серед підлітків пропагандистський серіал «Базові знання про гендер».
Практичні поради батькам щодо гендерних програм у закладах освіти. Відповідає Марія Єршова, педагог, практичний психолог, тренер зі статевого виховання
Гості Радіо Марія: Владика Дмитро Григорак, єпископ Бучацької єпархії Української Греко-Католицької Церкви. Ганна Самолюк, заступник голови Комісії освіти і виховання Бучацької єпархії УГКЦ.
«Медично та морально жахливо» — так Джеймі Рід називає шкоду, яку завдають дітям педіатричні гендерні клініки. Вона ідентифікує себе як квір жінка, одружена з трансгендером, і навіть чотири роки була менеджером в одній із провідних педіатричних гендерних клінік країни, Центрі трансгендерів Вашингтонського університету при дитячій лікарні Сент-Луїса.
Спроби вирішити глибокі психологічні проблеми шляхом перетворення свого тіла часто не дають бажаного результату і, відповідно, вимагають більш ретельного вивчення. Медичне та хірургічне втручання для пацієнта, який страждає від розладу гендерної ідентичності, найчастіше не вирішують головних внутрішніх проблем, натомість додають фізичні проблеми.
Стаття розглядає 5 ключових хибних припущень, що стоять за «гендерно-афірмативним» підходом допомоги молоді.
Говоримо про гендер, гендерну рівність та ставлення Церкви до цієї теми.
Концепція гендеру - чи не найбільша містифікація ХХІ століття.Концепція гендеру - це не про науку. Це про штучне соціальне конструювання і винятково про ідеологію. Дивіться у відео пояснення теорії гендеру від профільних спеціалістів. Опитані фахівці представляють всі галузі, дотичні до цієї теми: медицина, право, сексологія, освіта та психологія.
До студії Кабінету експертів завітала Олеся Горгота – директор ліцею в Київській області.
Біологічні відмінності між чоловіками та жінками допомагають формувати їхні стилі виховання, і ці стилі виховання створюють унікальні наслідки, які багатьма способами приносять користь дітям. Хоча і батько, і мати мають одну мету: успішно виховувати своїх дітей, вони досягають цієї мети по-різному.
Оновлені інформаційні матеріали для поширення на заходах, присвячених гендерній ідеології.
Антропологічна дезорієнтація (розгубленість – синонім перекл.), яка широко характеризує культурний простір нашого часу, звичайно, зробила свій внесок у розлад сім’ї, виявляючи схильність знищити відмінності між чоловіком і жінкою, які розглядаються як простий наслідок історико-культурних обумовлень.
Церква-мати прагне перестерегти своїх вірних і всіх людей доброї волі перед загрозами, які приховує в собі гендерна ідеологія та інші подібні світоглядні системи, і нагадати про традиційні біблійні, християнські та загальнолюдські цінності, на котрих мають базуватися міжлюдські стосунки та спосіб організації суспільного життя.
Пропонуємо всім учасникам освітнього процесу принципові питання, що мають ставитися до діяльності громадських організацій, які працюють в сфері освіти та мають на меті проводити різного роду заходи в закладах освіти.
Тотальне й тоталітарне впровадження гендерної ідеології відбувається через політичну й правову сфери, громадський сектор, ЗМІ та заклади освіти. Останнє – як будуть імплементуватися положення документу в освітній сфері – турбує найбільше.
Вже більше п’яти років у Міністерстві освіти і науки України працює комісія, яка пропагує в освіті гендерну ідеологію, формує гендерно нейтральне освітнє середовище, що руйнує здоровий психосексуальний розвиток дітей, та просуває ідеї ЛГБТ-руху в українські заклади освіти. Вважаємо, що дана комісія має бути розпущена, оскільки її діяльність суперечить Конституції України в питанні просування політичної ідеології, яка загрожує національній безпеці.
Національна служба охорони здоров’я Великобританії закриє найбільшу в світі педіатричну гендерну клініку – Службу розвитку гендерної ідентичності в Лондоні (GIDS), яку часто називають Тавісток. Незалежний огляд засудив клініку, оскільки її втручання ґрунтуються на поганих доказах, а її модель догляду залишає молодих людей під «значним ризиком» погіршення психічного здоров’я.
Прийняття Верховною Радою Законопроєкту про ратифікацію Стамбульської Конвенції підійняло цілу хвилю обурення серед суспільства, адже даний документ запроваджує антисімейну гендерну ідеологію в українське законодавство. Зокрема, разом зі статю запроваджується гендер, який зможуть вибирати замість статі, а школу зобов'яжуть навчати дітей про гендерні ролі, зміну статі, різну сексуальну орієнтацію тощо.
В результаті дослідження проведеного Heritage Foundation, кількість самогубств у штатах, які дозволяють неповнолітнім проходити процес переходу до іншої статті без дозволу батьків зросла на 14%.
Існує статистика про надвисокий рівень самогубств чи спроб самогубств серед так званих трансгендерів (до 50%). Цей факт часто наводиться як аргумент на користь законів сприяння так званим «гендерним переходам». Однак зміна статі, на яку так сподіваються люди із проблемами самоідентифікації, не є розв’язанням проблеми, ба більше, може лише погіршити ситуацію.
Українські педагоги, які тепер проходять чергові важкі випробування в часі російсько-української війни, мають право на об’єктивність, правдиве бачення щодо політичних цілей ЛГБТ. А Міністерство освіти й науки України повинно міцно стояти на ґрунті академічної доброчесності, не допускати фальсифікації науково-педагогічних положень під впливом політичної ідеології ЛГБТ.
Львівська облрада наполягає на необхідності впровадження ефективних механізмів боротьби із явищами домашнього насильства. І для цього, на думку депутатів, не потрібно ратифіковувати неоднозначний документ – Стамбульську конвенцію. Українське чинне законодавство про протидію домашньому насильству є достатнім. Депутати вбачають за необхідне зосередити більшу увагу на співпраці соціальних працівників та поліції, спрямувати зусилля на створення центрів підтримки.
Наш культурний момент вимагає, щоб ми продовжували рухатися шляхами відновлення, проголошуючи надзвичайне значення та потенціал правильних стосунків між чоловіками та жінками не лише для сексуального здоров’я, а й для викуплення людської ідентичності.
У сучасному світі є сили, що намагаються створити ілюзію гомосексуалізму як біологічної норми. Проте, виокремлюючи цей прояв із категорії захворюваності, вони тим самим запускають механізм логічного абсурду.
Український мас-медійний простір активно просуває суспільно-політично міфи про “ЛГБТ-підлітків”, “ЛГБТ-учнів”, “ЛГБТ-дітей”, відкидаючи наукові, психолого-педагогічні основи та чинне українське законодавство про освіту.
Продовження наукової статті Маркуса Еванса, приватного психоаналітика, колишнього працівника Тавістоку, про ґендерну дисфорію дітей.
У постмодерній філософії «ґендер» вже не має біологічних характеристик, не пов’язаний із сутностями «чоловіка» чи «жінки». Така категоріальна трансформація є наслідком зміни політичних поглядів у феміністському русі, і аж ніяк не наукових відкриттів.
Раніше суд розглянув подану апеляцію й ухвалив рішення на користь турецької влади.
У статті обґрунтовується політична основа розвитку ґендерної позиції, що перетворює її на ідеологію. Сформована у феміністичному русі, вона впливає на філософію та психологію.
Гендерні аспекти - одна з найбільших тем для скандалів, які доводиться переживати АПА.
Важливо співчувати тим, хто бореться, але безапеляційна підтримка небінарних перешкоджає нашій здатності допомогти кожному, хто справді потребує цього.
Боротьба з дискримінацією може призвести до утисків свободи віросповідання, свободи слова та вираження поглядів. ВРЦіРО вкрай стурбована тим, що знову гендерна ідеологія просувається в законодавство України.
Якщо гомосексуалізм розвивається внаслідок розладу гендерної ідентичності в дитинстві, що виникає внаслідок відмови від статевої приналежності, і у свою чергу призводить до бажання прихильності осіб своєї статі, яке сексуалізується у зрілому віці, ми повинні проаналізувати, як гомосексуальні особи переорієнтовуються в гетеросексуалів, у разі прийняття з боку представників їхньої гендерної групи. Це саме те, що ми можемо спостерігати.
Фемінізм у сучасних умовах втрачає свою актуальність, до того ж він починає вбирати у свої ряди усіх "пригнічених", ставлячи жінку знову і знову в ряд з меншинами і маргінальними групами. Чи не приниження це?
"Ґендер", "ґендерна ідентичність", "ґендерні стереотипи", "ґендерні студії", "ґендерна політика", "ґендерна рівність", "ґендерна ідеологія" тощо – це ще не повний перелік "ґендерної мови", яка стала не просто інструментом науковців для дослідження й опису явища статі, сексуальної ідентичності і поведінки, її психологічних і соціальних проявів, а й мовою гострих політичних баталій та соціальної інженерії...
Треба розуміти, що у суспільстві, де легалізація хоча б одного відхилення від природної норми сексуальної поведінки, відкриває двері для узаконення всіх інших типів сексуального збочення. Діє принцип доміно, де одне збочення призводить до прийняття іншого.
Стамбульська конвенція — це документ радикально ідеологічного характеру, який через чорний хід вводить поняття ґендеру у польське законодавство.
Більшість членів Comhairle nan Eilean Siar (CnES) — органу місцевого самоврядування — проголосувала за схвалення католицького посібника зі статевого виховання у школах замість рекомендованого державою.
Вони жили як “транс-чоловіки”, female to transgender, тобто транси жіночої статі, але одного разу зрозуміли, що прийняте ними рішення було неправильним. Тепер Сем (29 років), Нелі (23 роки) й Елі (21 рік) знову живуть як жінки. У своєму інтерв’ю вони хочуть застерегти інших молодих жінок і допомогти їм уникнути того, з чим були змушені стикнутися.
Джоан Роулінг повідомила про створення Товариства доказової гендерної медицини (Society for Evidence-Based Gender Medicine), куди увійшли 100 вчених-медиків та практикуючих лікарів з різних країн світу. SEBGM має свій сайт, де публікують дані досліджень, як операції зі зміни статі та політика гендерної самоідентифікації впливають на здоров'я суспільства, й особливо, що стосується дітей та підлітків.
Ми завжди виступали і будемо виступати за рівність суспільних прав та можливостей жінок і чоловіків, але коли під виглядом боротьби за таку рівність ми бачимо наполегливі спроби нав’язати, зокрема і дітям та підліткам, штучні ідеологічні конструкції – ми не можемо не реагувати і будемо це робити.
Всеукраїнська Рада Церков і релігійних організацій вважає, що ідеологічна заангажованість та окремі положення Стамбульської конвенції викликають сумніви щодо доцільності ратифікації саме цього міжнародного документу.
Наша нова рубрика. За мотивами блогу феміністки Майї Гусейнової у facebook.
Ризики ратифікації Стамбульської конвенції мають спонукати українську владу розвивати національне законодавство з протидії домашньому насильству, щоб убезпечити суспільство від гендерної ідеології.
Релігійні діячі пропонують обговорити шляхи використання наявних в законодавстві України механізмів та подальшого вдосконалення нормативно-правових документів для впровадження більш ефективних програм підтримки жертв домашнього насильства.
У Нью-Йорку прийнято новий закон про «гендерно-нейтральні» туалети, куди дозволено ходити всім, незалежно від їх статі та гендеру. Дія закону поширюється на школи, ресторани, магазини, фабрики та громадські місця.
Через ратифікацію Стамбульської конвенції здійснюються спроби переформатувати концептуальні основи буття українського народу. Елементи, які містить даний міжнародний нормотворчий документ, є деструктивними для сімейних цінностей України та руйнівними для самої гідності людської особи.
Обгрунтування щодо неможливості ратифікації Україною Стамбульської конвенції та відповіді на аргументи прихильників ратифікації, проголошені на спільному засіданні міжфракційного об’єднання “Рівні можливості” та Всеукраїнської ради церков і релігійних організацій.
Більшість, насправді, не читала документ, який уміщується на 60 сторінках. Ми уважно прочитали і пропонуємо вашій увазі 7 важливих фактів про цей скандальний документ.
Стамбульська конвенція несе ризик легалізації одностатевих шлюбів. ЛГБТ говорить, що держава порушує їх право на сім’ю, бо чоловік з чоловіком чи жінка з жінкою в Україні не можуть укласти шлюб, не можуть усиновити дитину.
Ратифікація «Конвенції Ради Європи по запобіганню насильству стосовно жінок і домашньому насильству та боротьбу з цими явищами» 2011 року не лише не розв’яже проблему, але й значно погіршить ситуацію з насиллям.
У Польщі створено Комітет законодавчої ініціативи «“Так” — для сім’ї, “ні” — для гендеру».
З самого початку ліві боролися за «права» гомосексуалістів та введення цих «прав» в ранг соціальної норми. Для них справжня свобода – це подолання відчуження, ліквідація приватної власності, експлуатації та боротьба проти придушення пристрастей.
Поширення теорії «ґендеру» призводить до дискримінації нормальних сімей, нормальної, здорової гетеросексуальної орієнтації: надати трансгендерним формам співжиття права, які належать виключно сім’ї, означало би дискримінувати сім’ю.
Наразі в Українському законодавстві поняття «гендер» розкрито лише в ст.1 Закону України «Про забезпечення рівних прав та можливостей чоловіків і жінок». Однак, органи центральної влади та місцеві адміністрації в провадженні гендерної політики керуються рядом рекомендаційних документів Ради Європи, що не є частиною національного законодавства України.
Підписуємо та поширюємо!
Можна з усією впевненістю говорити, що боротьба з гендерною ідеологією в Україні має стати одним із пріоритетів національної безпеки.